精選文章

最新貨品價格及相片(2022-08-10 更新)

地址: 彌敦道90-94號華敦大廈B座閣樓(港鐵尖沙咀B1出口,行一分鐘就到) TEL : 23685266/ WHATSAPP 92012921-岑小姐  FACEBOOK: 女人之寶-花膠 訂購方法: 可以 FACEBOOK 傳 INBOX MESSAGE 到...

2014年6月9日 星期一

水煮流心蛋poached egg -必成功秘技


雞蛋, 你話易煮又得, 難煮又得, 早幾日睇人氣節目master chef, 其中一個淘汰賽就係煮3種不同的蛋, 其中最考功夫就是poached egg (水煮流心蛋), 如果你喜愛食egg benedit, 對呢隻蛋一定不會陌生, 又白又滑的蛋白, 溶岩般的蛋黃, 令人回味無窮, 此蛋亦適合用以配搭不同菜式.



西式食譜内的poached egg, 秘訣在於要在水中加入白醋, 令蛋白凝固, 最考手勢就是要將隻蛋在水中滾圓, d蛋白如得太開就會老晒, 型狀都會唔靚.

在網上學了做完整水煮蛋的小秘技, 形態靚, 又永不失手…..

方法:
1.     把一張約12吋的正方型保鲜紙鋪貼在小碗底

2.     把蛋打入碗內

3.     將保鮮紙四角向上拉起, 卷在一起, 打成結

4.     熱水煮成蝦眼滾狀, 教成中慢火, 把蛋放入, 4分鐘



5.     拎起, 剪去保鮮紙, 完成


*如你愛更流質蛋黄, 就要減少煮的時間

今日我用黎配凍烏冬, 加上爽口蟹子和清新的柚子醋, 炎炎夏日最開胃.


提起柚子醋, 我在aeon 買的, 當日去鋪頭附近的aeon 買汁料(the one 地庫), 有位小姐向朋友大力推介此醋, 我梗係唔執輸問個明白, 那位熱心小姐教我可以用黎配火窩, 餃子, 冷麵…..又平又好味($17左右) 所以, 我就買黎試試, 果然很對胃口, 不會, 咸酸味道很平勻.

沒有留言:

張貼留言